Proiect: Îmbunătățirea prestării serviciilor publice locale în comunitățile selectate din raionul Leova
Nr. proiect: 81307710
Nr. de procesare a proiectului: 21.2228.1-002.00
Durata serviciilor: 01/09/2024 – 31/05/2025
Domeniul serviciilor
Suportul tehnic și financiar acordat prin intermediul Asociației Obștești „ProEntranse” are ca scop îmbunătățirea prestării serviciilor publice locale în domeniul aprovizionării cu apă și canalizare în comunele Sărățica Nouă și Cazangic iar în domeniul Managementului Deșeurilor Solide în localitățile Iargara, Tigheci, Băiuș și Sărata Nouă. Acțiunile se desfășoară în cadrul programului „EU4Moldova: Comunități Locale,” finanțat de Uniunea Europeană și Ministerul Federal German pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (BMZ), și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).
Obiectivul principal al serviciilor solicitate și care urmează a fi prestate este de a asigura transparența și eficiența proceselor de achiziții publice în domeniile Managementul Deșeurilor Solide și Aprovizionarea cu Apă și Canalizare, prin furnizarea de suport tehnic și expertiză specializată în conformitate cu legislația națională și europeană.
Pentru sarcinile ce urmează a fi realizate și livrabilele așteptate, vă rugăm să accesați Termenii de Referință.
Perioada de timp și locația
Serviciile de Organizare a Proceselor de Achiziții Publice în domeniile Managementul Deșeurilor Solide și Aprovizionarea cu Apă și Canalizare vor fi implementate în perioada Septembrie 2024 – Mai 2025 și nu vor depăși în total 19 zile lucrătoare.
Pentru realizarea sesiunilor de informare și buna desfășurare a achizițiilor va fi necesar deplasarea în cele 6 localități cu transportul asigurat de către AO „ProEntranse”.
Calificarea personalului din cadrul entității
Educație/formare:
- Personalul implicat trebuie să dețină studii superioare în administrație publică, drept, economie sau domenii conexe. Certificările suplimentare în achiziții publice constituie un avantaj.
Limbă:
Este necesară fluența limbii române. Bună cunoaștere a limbii engleze și ruse se consideră avantaj.
Experiență profesională specifică
- Furnizorul trebuie să demonstreze o experiență de minim 3 ani în organizarea și gestionarea proceselor de achiziții publice. Aceasta include experiență relevantă în proiecte similare, preferabil în domenii conexe.
- Abilitatea de a analiza, planifica, comunica eficient cu părțile interesate și de a prezenta ideile în mod clar și eficient.
Detalii tehnice
- Pachetul de documente va cuprinde Profilul entității, CV-ul personalului ce urmează a fi implicat în prestarea serviciilor și oferta de preț (vedeți modelul);
- Prețul serviciilor va fi indicat cu mențiunea TVA 0 (zero) cu drept de deducere;
- Oferta se prezintă în valuta națională/Lei;
Pachetul de documente poate fi expediat la adresa de E-mail: proentranse@gmail.com sau prezentate fizic la adresa Mun. Chișinău, str. Ștefan cel Mare 180, of. 703, nu mai târziu de 15 August 2024.
Leave A Comment