A.O. ”Centrul de dezvoltare comunitară 21” invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor în cadrul Programului de granturi 2023-2024 pentru susținerea și dezvoltarea micro-clusterului ”HERBAFRUCT” parte a proiectului Elveția-PNUD „Piețe reziliente și inclusive în Moldova”
Denumirea autorității contractante: A.O. ”Centrul de Dezvoltare Comunitară 21” în calitate de Administrator al Finanțării;
- Obiectul achiziției: „Linie completă de procesare post recoltare (batozor) pentru SRL ”LEMIRTO”.
- Sursa finanțării: Programul de granturi 2023-2024 pentru susținerea și dezvoltarea micro-clusterelor” parte a proiectului Elveția-PNUD „Piețe reziliente și inclusive în Moldova”, finanțat de Suedia.
- Termenii și condițiile de livrare solicitați: 90 zile calendaristice din momentul semnării contractului de execuție;
- Locația livrării bunurilor și serviciilor: r-nul Ungheni, comuna Valea Mare;
- Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL sau USD după caz.
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale;
- Termenul de garanție: 36 luni
- Criteriul de evaluare: Raportul optim între prețul oferit reieșind din specificațiile solicitate şi termenul de livrare și instalare propus.
- Evaluarea ofertelor: Oferta cu co-raportul optimal preț-calitate din rândul ofertelor tehnice calificate.
- Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform CAIETULUI DE SARCINI
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea detaliată a caracteristicilor bunurilor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), termenul de livrare, termenul de garanție, tranșele plăților;
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Declarația aplicantului, în formă liberă, privind garanția ofertei și lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Calendarul de implementare a proiectului, cu menționarea termenelor limită pentru fiecare etapă, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Alte documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, ex: ultimul raport financiar, certificare ISO, etc.
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon – 079-585-184, E-mail: centru.cdc21@gmail.com, danieladascaliuc@gmail.com, numele și prenumele persoanei responsabile: Daniela Dascaliuc
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 08.04.2024, ora 17.00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: centru.cdc21@gmail.com, indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru batozor” Denumirea ofertantului”.
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei.
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF ( Nu se acceptă, documente în format word, .Jpg, etc.)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse, și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
- Termenul de valabilitate a ofertei: min. 30 zile.
Documentația de concurs poate fi descărcată AICI!
Leave A Comment